Thursday 23 November 2017

Die Ensiklopedie Van Handel Strategieë Aflaai


Customer Reviews potensieel baie skadelik: redelik bruikbare artikel op uitgange Ek haat die hersiening van boeke soos hierdie. Dit sou fantasties wees om te sê, dit is totale onsin nooit, ooit gelees het. Maar daar is eintlik goeie dinge daarin, wat my laat werk hersien dit. Die goeie: die afdeling oor uitgange is baie goed. Dit kan beter wees, maar ek kan nie dink aan iets daar buite wat werklik is beter. Die keuse van 'n afrit strategie is die meeste van 'n handel strategie. Dit is belangrik 'n veel minder wanneer jy dit koop as wanneer jy verkoop as julle in, soos die maak van 'n wins te maak. Ek het eintlik het die boek op grond van die aanbeveling van iemand slimmer as ek, wat spesifiek vir die hoofstukke oor uitgange, en ek is nie teleurgestel in hierdie deel. Die gedeeltes oor tegniese ontleding en standaard aanwysers Arent sleg nie, maar soos die meeste behandelings van hierdie soort van ding, TA kom af op soek soos magic eerder as wat dit behoorlik moet beskou word wat om te sê, gemeen nie stilstaande filters wat kan ander in te lig handelaars moet jy handel teen. Sy statistieke Arent presies reg, maar hulle is nie altyd heeltemal stapelgek nie. Die slegte: hierdie boek is meestal 'n oefening in data-ontginning en agterna vooroordeel. Genetiese algoritmes Optimizers Gee my 'n breek Hy nie die geval deal met die werklike kwessies te doen hierdie soort van handel byvoorbeeld sein tot ruis verhouding van verskillende soorte. Hy nie die geval behoorlik hanteer kwessies van overfitting (ja, moet jy toets van die monster, maar daar is nog baie meer wat jy kan doen om jouself te verseker jy havent net geskik is om 'n klomp van die geraas). Daar is 'n hoofstuk oor gepas om sonkrag en maan siklusse, wat is, natuurlik, data-ontginning gekheid. Die sagteware wat hy gebruik is natuurlik al verouderde dinge wat verouderd voordat ek wettig kon drink alkoholiese drank geen hulp daar. Risikobestuur geldbestuur Dit is ook noodsaaklik stukke van enige handel strategie: theyre nie gedek al hier by. Ek dink die boek is gerig op data-ontginning punters wat dont care soseer oor sulke niceties, maar, wel, vind ek sulke dinge belangrik. Ek is nie seker id vertroue wat die skrywer te sê het oor sulke dinge, maar sy iets wat almal met geld op die lyn moet bekommerd wees oor. Ook: dit is amper niks wat lyk soos 'n ensiklopedie van handel strategieë-So moenie verwag om dit te wees, en jy kan nie teleurgesteld wees nie. Dus, kan hierdie boek nuttig wees as jy reeds genoeg om te weet watter dele nonsens is weet. Ek dink dit is 'n probleem met al die boeke en papiere oor die onderwerp wat jy kan dikwels 'n hoofstuk hier neem en 'n gedeelte is daar, maar boeke van hierdie aard blyk 'n baie rooi harings het. Soms is dit moeilik om te sê as hulle daar is met 'n doel, of as toevoeg tot die goeie artikels te verkoop. Ek weet nie. In elk geval, dont probeer om 'n zillion dollar met behulp van genetiese algoritmes te maak asof hulle oor praat in hierdie boek: jy sal misluk. 21 mense het dit behulpsaam goeie oorsig van handel strategieë deur 'n kliënt op 24 Mei 2000 Hierdie boek is goed geskryf en gee 'n goeie oorsig van die meeste van die gewilde handel strategieë. Beide inskrywing metodes en uitgang metodes word bespreek. Die verskillende strategieë geklassifiseer en dan ontleed en terug getoets een vir een in die volgende hoofstukke. Ander kwessies soos statistiese toetsing en optimalisering word ook gedek. Maar hierdie boek nie besonderhede, soos statistiese agtergrond, teorie op genetiese optimalisering, neurale nette, ens te voorsien Maar dan dink ek dit sou vra vir 'n baie in een boek. As jy die ontwikkeling van 'n handel stelsel sou ek stel voor jy begin met hierdie boek as dit jou sal red 'n klomp van die tyd. 13 mense het dit behulpsaam ek hou, maar dit kan beter wees van Guido op 24 Maart, 2007 het ek graag hierdie boek. dit aangebied baie idees en 'n reg pragmatiese benadering tot 'n handel stelsel te toets. Ek het gevind dat taai die statistieke deel, maar dit is nie 'n skrywers skuld: die statistieke. in die laaste deel het ek baie herhaling (baie bladsye gered kan word net skryf: hey, vir hierdie stelsel ons dieselfde sê by pag toepassing XYZ ...). Slegs twee dinge steeds 'n verborgenheid vir my (maar ek is nie veel intellingent ..): waarom didnt die skrywer maak 'n toets vir langer horisonne op die ou end, die strategieë nooit genader om 'n langer termyn handel strategie: gewoonlik die ambagte laaste paar dae. Miskien is sy nie die skrywer nie die geval is die moeite werd om te vertel ons Ag, en dit is nie 'n ensiklopedie: hoekom het hy kies hierdie naam is dit die tweede verborgenheid. 7 mense het dit behulpsaam n goeie beginpunt vir 'n stelsels handelaar Deur spook op 28 Julie 2008 Die boek moet verpligte leesstof vir enige aspirant-stelsels handelaar wees. Die toets metode is deeglik, en hulle dek baie van die meer algemene benaderings tot handel stelsels asook 'n paar wat baie 'n bietjie te esoteriese sal vind. My enigste klagte is dat die boek vir ons kan bied met meer gedetailleerde statistiek oor die toets stelsels. In Bv Weg van die skilpad ( 'n veel minder omvattende teks) die skrywer 'n uitstekende werk van die aanbieding van statistiek oor enige getoets stelsel, insluitende 'n aantal belangrike maatreëls jy sal dit nie vind in die Encyclopedia. Algehele, Ek glo steeds dit is 'n moet lees. Vir beginners Ek beveel ook aan die volgende boeke (vir beginners): Weg van die skilpad (Faith) Bewysgebaseerde Tegniese Analise ontwerp, toets en optimalisering van handel stelsels (Pardo) Ook, check die Trading Blox forum by tradingblox vir ton van nuttige inligting op handel stelsels. 6 mense het dit behulpsaam my gered (Eie Quant) veel moeite op ondersoeke deur Daniel Hasson op 9 Februarie 2012 As Quant ek getoets baie stelsels op voorraad indekse met behulp van die daaglikse naby en ek nou beweeg na Intraday modelle op die forex mark met behulp van Meta handelaar 4. Ek waardeer hierdie boek, want dit het my gered 'n baie navorsing veral wat nie werk nie (bewegende gemiddeldes modelle ..) Ek is nou handel 'n tempo model op NZD en al my werklike resultate verbeter die verandering van my inskrywing bestellings van die mark prys vir sommige limiet prys. As jy soos ek - 'n diep navorser koop. Dit sal jou help om tyd te bespaar en maak jou gedagte om baie praktiese idees. Twee punte pla my: Een is gebruik die TrueRange (wat beteken votality) as 'n stop Neem Wins parameter. Ek verkies om nie te neem in rekening aangedui votality vir stop en neem wins. Dit werk beter. Tweede is altyd 'n TakeProfit. Ek verkies om die risiko van die verlies van 'n paar van my wins en nie toe te voeg 'n ander parameter wat die modelle realibility verminder neem. Een persoon het dit behulpsaam n moet lees vir strategie handelaars Deur MellonC op September 6, 2005 Dit is 'n goeie boek. Elkeen wat dink oor handel en / of reeds handel moet 'n kopie van die boek kry. Daar isnt enige heilige graal strategie in hierdie boek, by the way. Inteendeel, hierdie boek is oor die onderrig van hoe al hierdie verskillende aanwysers onder streng toets toestande presteer en bekendstelling van 'n paar van die geheime oor verskillende strategieë wat mense het oor die jare het gepraat oor. IMO, kan die skrywers werk die basis van 'n groot stelsel. Die eerste stap is reeds geneem deur die skrywer, en jy moet net om dit uit te brei om jou flair en styl te voeg. Gelukkig handel 7 mense het dit behulpsaam sonvlamme en astrologie. Deur B3 op 3 Februarie 2013 Hier is 'n direkte aanhaling uit bladsy 201: 34If n mark is hoogs oor-gewaardeer en onstabiel, as die SP 500 was in Oktober 1987, kan 'n groot solar flare voldoende wees om 'n reeds-dreigende ineenstorting veroorsaak. 34 moet ek sê meer die skrywer het regtig vreemd idees oor wat dryf die pryse. 2 mense het dit behulpsaam Little meer as 'n lys van name. Het nie 'n duidelike begrip van individuele strategieë. Nie useful. The Ensiklopedie van handel strategieë Sluit aan by die biblioteek te red Die Ensiklopedie van handel strategieë is vir handelaars wat wil hê dat die volgende stap winsgewende handel te neem om konsekwent. Die authors8212themselves gesoute veterane van die handel termynmark arena8212pinpoint die handel metodes en strategieë wat bewys is om die mark opbrengste lewer. Hul streng en sistematiese back testing van elke metode, met behulp van dieselfde stelle markte en analitiese tegnieke, bied 'n wetenskaplike,-stelsel benadering tot stelselontwikkeling. om jou te help die handel stelsel wat jou op die pad sal maak aan om 'n meer konsekwent winsgewende handelaar vergader. Publikasie Besonderhede Uitgewer: McGraw-Hill Onderwys Impressie: McGraw-Hill Edition: 1 Publication Date: 2000 Reeks: McGraw-Hill Trader39s Edge beskikbaar in: Verenigde State van Amerika, Singapoer formaat OverDrive Lees Adobe PDF eBook 22,4 MB Adobe EPUB eBook 33,3 MB Jeffrey Katz (Author) Jeffrey Katz is die stigter en president van wetenskaplike Consultants Services, Inc. n firma wat persoonlike ontwikkeling en in die openbaar beskikbare programmatuur vir handelaars bied. Hy spesialiseer in die toepassing van kunsmatige intelligensie tegnologie te handel en ha. Volatility Breakout EA Daardie soort handel stelsels kan baie winsgewend ten minste in die volgende paar maande. Tot die Nuwe Jaar. Ek probeer om die data te heg aan die pos, maar dit is werklik moeilik. Ek het 4 hoofvakke sedert die begin 2001 en ander paits vanaf die begin van 2004 Net kopie van die gids geskiedenis in Alpari Meta Trader. Ek hou van hierdie Meta Trader net vir net back testing. Ek probeer om te heg. Die volle grootte is 1 Gb. Het jy yahoo e-posadres sal ek probeer om aan te heg. Ek belangstel in daardie 4 hoofvakke. Kan jy post dit hier. Dit moet 4x12Mb zip-lêer. Ek belangstel in daardie 4 hoofvakke. Kan jy post dit hier. Dit moet 4x12Mb zip-lêer. So ek gebruik van hierdie webwerf. Dit is 198 MB heeltemal in zip-lêer. Hele my geskiedenis gids. Ek doen dit in rar as gevolg van meer kompressie. Dit sal in twee lêers (kliek op die lêer 01 en die program sal vra vir die tweede een). So ek oorgeskakel TV op as gevolg van 'n lang tyd oplaai (sommige nuus oor 'n paar diplomate uit my land), dan oopgemaak daardie webwerf en skielik opduik venster is verskyn met 'n vraag: Hou jy van president Bush met Ja of nie. En klein kennis dat ek laptop. The Ensiklopedie van handel strategieë kan wen deur Jeffrey O. Katz en Donna L. McCormick 8 Oktober 2008, 15:58 Die Ensiklopedie van handel strategieë is 'n omvattende gids tot die verskillende finansiële handel stelsels en strategieë, insluitend die implementering daarvan met behulp van die moderne kartering, handel en kunsmatige intelligensie sagteware. Nie net die wetenskaplike benadering geneem word wanneer die stelsel ontwikkeling nagevors in hierdie boek nie, maar ook baie handel voorbeelde gegee vir 'n maklike begrip van die inligting wat in hierdie boek konsepte. En terwyl hierdie Ensiklopedie van handel strategieë can146t word beskou as 'n volle versameling van al die handel strategieë wat tans bestaan, die mees algemene tipes van sodanige strategieë beskryf en hier verduidelik. Globale geldeenheid nuus is die belangrikste deel van die forex. Wetende nuutste Forex nuus is 'n belangrike voordeel dat elke suksesvolle handelaar moet probeer om te ontgin. Hier kan jy die resensies van die boek te lees en ook jou eie resensie te dien oor die Encyclopedia of handel strategieë deur Jeffrey O. Katz en Donna L. McCormick. 5 Review Breja: Die boek is vol van verskillende soorte hou 'n dinkskrum en selfs 'n baie commonsensical steek op die toets van die stelsel van die saak. Die statistieke aangebied was baie moeilik vir my om te verstaan, maar ek sal nie blameer die skrywer vir hierdie, dit is die statistieke dis nie verstaanbaar. Ek het ook gevind dat baie idees is bevestig in die boek by verskeie punte. 'N Goeie idee sou gewees het om die bladsynommer waar die idee reeds bee gegee verwys. Alhoewel ek nie die intellektuele tipe, twee aspekte voortgaan om my legkaart. Die eerste wese wat al die scenario's is korttermyn, Theres geen beplanning vir 'n lang termyn strategie en die tweede om die titel van die boek, want die boek is geensins 'n ensiklopedie. Ahmed samid: Die skrywer van hierdie boek wat ek gelees het het aanbeveel dat ons koop die C - handelaar professionele. Ek het soos vertel. Dit was in die mark al 'n maatskappy genaamd Wetenskaplike konsultant dienste wat word gesê dat dit die eiendom van die skrywers self. 'N gratis opgradering vir 'n tydperk van 6 maande is belowe op die webwerf. Sodra die aankoop gemaak Ek het beide die oorspronklike en die opgradering maar kyk en kyk, die opgradering nie lyk glad geskik met enigiets wees. Ons verskeie ooreenkomste vir meer as 'n maand saam met hulle gegaan het geïgnoreer. Want daar was geen handboek of naslaanwerk, ons koop is heeltemal oorbodig. Teleurstelling is die minste wat ek voel en ek moes hierdie insident met ander kopers te deel sodat hulle bewus is van wat kan gebeur. Waagkapitalis: As jy nuut is tot die veld van outomatiese handel stelsels is, moet jy hier begin met hierdie boek. Dit gee jou nie 'n valse beloftes of selfs praat snert. Hierdie boek sal jou die perfekte begin gee, want nie net sal HP jy leer die feit oor stelsel ontwikkeling, maar dit sal ook gee jou die wetenskaplike standpunt oor hierdie onderwerp. In sowat twee weke sal jy 'n waarsêer toetrede tot hierdie domein met 'n duidelike begrip van hoe baie moeite vereis opgedoen het. Die enigste aspek om jou te help geld maak in die mark is wetenskaplike werklikhede. Zorro: As jy op soek is om jou kennis oor die verskillende reëls van die saak uit te brei sowel as wat jy wil om die beste manier om u stel 'n betroubare handel stelsel ken, Die Ensiklopedie van handel strategieë is die beste begin. Nou sal jy 'n ingesamel databasis van al die inligting en gereedskap wat jy nodig het om te versamel om 'n behoorlike stelsel het. Begin met inligting wat slegs nuttig sal wees as dit suiwer en organiese. Kry jou hande op sagteware wat jou toelaat om vervalste handel. Dit sal ook nuttig wees vir jou in die prosesse van uitleg produktiwiteit ook die beoordeling van die betroubaarheid en sterkte. Volgende vind jy inligting oor die verskillende instrumente wat dit sal kom met die beste besluite vir enige soort probleme te vind. Dit sal ook gevolg word deur die resensies van verskeie produkte wat jou kan help met hierdie doel. Die belangrikheid van statistiek vir die doel van stelselontleding word in diepte volgende. Statistiek help weet of die winste of verliese wat ons dalk verwerking waar of nie. Sodra gedoen met die bespreking van al die nodige gereedskap, die boek van die opbrengs in die hoof arena wat handel oor die studie van inskrywings en uitgange. Jy dan stadig begin om te verstaan ​​dat dit is niks anders as die handel stelsel, maar hierdie studie. Die titel van die boek is 'n soort van misleidende as een van my dink dat hulle elke bietjie inligting oor handel strategieë sal vind egter dat dit nie die waarheid nie. Die boek bied slegs inligting wat jou kan help met die basiese beginsels vir die ontleding en die ontwerp van jou persoonlike stelsel van die saak. In plaas van die boek moes gewees het met die titel as 'n Beginnersgrammatika op die ontwikkeling van handel stelsels. R. King: Die boek toetse afrit strategieë meer as die modelle van die saak in C of C. In die geval dat jy nie belangstel in die optimalisering, hierdie boek is nog steeds 'n goeie lees, want dit is so goed beplan en geskryf. Die probleme van die dag handelaars is iets wat mense nie bekommerd oor te wees. Nog 'n aspek wat die boek praat oor is Gunning. Die betekenis van hierdie term is versteek in die naam self. Laat 'n resensie oor Trading Forex (soos enige ander finansiële handel aktiwiteit) kan baie riskant wees. Handel met marge is selfs meer riskant. Bereid wees om die moontlike verliese en ander gevare van die mark, sy aanbeveel om die Forex boeke geskryf deur professionele mense en aanbeveel deur die suksesvolle handelaars lees. Forex boeke op hierdie terrein kan aansienlik verbeter jou kanse om te floreer uit valuta handel en om die algemene foute wat opgeblaas duisende rekeninge te vermy. Moenie vergeet om die Forex boekresensies te lees voordat hulle koop en asseblief, laat jou eie resensie nadat jy die boek lees. Lees eers die handel volgende kategorieë Ons Vriende Meta

No comments:

Post a Comment